SNORIS


emil kom hit igårkväll, han hade hyrt film som vi såg (: bounty hunter, den var braaau.
och jag låg halvt däckad med papper i näsan, vägrar snyta mig ofta för jag hatar när det
bränns under nosen. imorse var jag väl lite piggare, men senare kände jag av det igen, lagom
till att han skulle åka och fixa lite saker, så jag somnade och vaknade av att jag mådde ännu
sämre och att casper hostade oavbrutet så jag ville bara slå honom.
nu ligger jag här nära döden skulle man kunna säga.. orkar inte annat än sängen,
så ska slockna ett tag till. emil kommer hit igen om ett tag, tur att hans immunförsvar är grymt.
jag tycker att han är lite mycket söt som vill vara med mig fast jag ligger orörlig och är äcklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0