egoboost


det är meningen att jag ska färga min utväxt nu, och liknande tjaffs.
men istället har jag fastnat i blondinbellas bok som jag fick hem igår.
hade det inte varit för att jag inte ännu kommit över alla komplex
osv så hade det lika gärna varit jag som skrivit den. jag känner igen mig
i i stort sett allt och fan vad man förstör för sig själv.
jag kan nog lära mig ett och annat av henne allstå.

annars då, igår var jag & emil runt lite överallt och fixade saker
till imorgon och idag har vi städat lite. sen skulle alla sola haha,
så han & martin släppte av mig på badhuset och dom åkte vidare.
nu är jag själv här och ska som sagt göra massa andra saker,
men jag ska bara läsa lite till, bara lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0