hela helgen i ett litet inlägg ba.


blev lite ändringar ändå, vi stannade hos mig i fredags eftersom att jag ville
vara med när pappa kom hem med linda, hunden från spanien som nu är
klar för att var här. det gick väl sådär med katterna, men börjar ordna sig nu iaf :)

senare blev det snabbt bestämt att vi skulle åka på fest med emil's klass
från gymnasiet, så vi fixade till oss och åkte till vaxholm.
kan inte säga annat än att det var lite galet och efter en ändå rolig kväll
så sov jag i intervaller i bilen hem och slocknade med sminket på här hemma.

lördagen blev seg, lite film & mys sådär.
och igår var vi en sväng till emil då hans mamma fyllde år,
gick på stan och sen var vi bara här. och gick promenader med linda!

idag var jag nere på stan med mormor, skulle fixa en julklapp åtminstone.
men icke. kom dock hem med min älskade cape! woho.

det är vad jag har gjort, vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

så ni har blivit med hund? va mysigt, va e hon för ras ?

2010-12-13 @ 15:14:43
URL: http://Nathaline.devote.se
Postat av: Nathalie

kuul, du får fota henne nån dag :)

2010-12-15 @ 11:32:53
URL: http://Nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0