god jul i efterskott.


Dagarna före julafton.. mest spring på stan osv. dagen innan spenderades
hemma hos emil, vi drack lite och senare gick vi ut i skogen med hans
mamma på gran-jakt. haha, hur kul som helst. termobraller i djup snö
var ju inte igår. många skratt blev det.

på julafton öppnade jag & älskling våra paket nästan direkt, haha.
jag fick Uggs, huur sköna som helst. bästa. & underkläder av honom :)
sen åt vi frukost och sen började jag må lite dåligt. åkte hem, gjorde mig
iordning och sen blev det mat, kalle, julklapps, glögg och sen avslutade
vi hos farmor&farfar. då hämtade emil mig så var vi hos honom ett tag,
men åkte hem till mig för att sova senare då jag mått sådär hela dagen.
hursom, en mysig och fin julafton hade jag :) och blev helnöjd med mina julklappar.
träningskort, converse, presentkort, almenacka, pengar till mobilen, pengar, smink,
lotion, snowboardjacka (he-he) och en lott, 25 spänn på den woho.

på juldagen mådde jag lite bättre, lyckades koka kola som vi sen tog
med hem till emil, hängde där ett tag med hans familj och sen kom
pappa och hämtade. fixade mig, tog oss till anders och drack lite med
honom, martin & eric. men någon utgång blev det inte då alternativet
var kö..kö..kö. så jag & emil gick hem.

idag har vi haft en seg dag, hjärtat blev brutalt magsjuk så han ligger hemma
och sover nu, önskar nästan att jag blivit smittad så att vi kan vara på samma nivå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0