15


jag ska försöka skriva, men det kommer ta en stund,
kom precis in från en promenad med angelica och mina fingrar fungerar inte x)

iaf, kvällen hos min kusin var jättetrevlig :) jag drack lite för mycket vin,
och lyckades vid ett tillfälle bli tvingad att dansa bugg ...
men som sagt, trevligt var det och jag vet att malin hade kul :)
det var även kul att träffa robin, som jag inte träffat på minst 10 år säkert? galet.
senare var angelica snäll och hämtade mig och robin så vi fick sova hemma iaf! haha

söndagen var förjävlig, vaknade runt åtta och låg kvar ett bra tag och smsa.
skrattade åt min komiska konversation med J
och blev lite förvirrad över den otippade med S
HAHA, töntig, första och sista gången jag är 'hemlig' jag lovar.
sen gick jag upp ett par gånger men sprang tillbaka direkt.
fungerade inte förän många timmar senare.
nej usch, nu fortsätter mina vita helger ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0