Det känns bra att vara tillbaka..


.. och jag hoppas det dröjer tills jag försvinner igen.


Det räcker. denna bitterhet, om det nu ens är ett ord, är ju förfan bara att skratta åt. denna tycka-synd-om-mig-själv tid är ett stort jävla skämt. kommentera gärna 'hahahah' , då blir jag nöjd. jag tänker sluta se 'detdär' (så mycket 'detdär' innebär, ni skulle bara veta) som ett misslyckande, något jag ångrar eller otur. för vad det egentligen är, är livet. jag tänkte häromdagen sluta plugga, igen. och inte för att jag är blåst eller lat. det handlar om brist på motivation. men, malin sa för en stund sen 'du är upp&ner som en boll som studsar på en basketplan' hahah, ja. för nu sitter jag här med skrivkramp och en färdig svenska uppgift. hoppas att denna motivation som dök upp håller i sig, för det känns så inihelvetes bra. Så, vad göra nu? skaffa ett jobb. prio ett! spara pengar, ja. så att jag kan flytta hemifrån? nej. så att jag kan fixa mina bröst. och nej, det är inte av några ytliga skäl på ett 'dåligt sätt' utan det är personligt, skäl inombords. inte för att jag ska behöva försvara mig, absolut inte. säger det för att ni ska slippa fråga, eller störa er i onödan. Sen, sen får vi se vad som händer. tills dess; plugga, jobba, umgås och träna. wish me luck! eller nej, gör inte det. jag klarar mig ändå.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter toppen ju! :)



Och bara så du vet betyder skrivkramp typ att man inte kommer på något att skriva ;)

2010-02-01 @ 18:30:19
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, jag har alltid trott det var när handen gör ont efter man skrivit för mycket.. aja

2010-02-02 @ 10:30:04
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Malin

Skojar Sandra?

Klart skrivkramp är när man skriver så mkt att handen är död? :o

2010-02-03 @ 11:51:15
URL: http://malinhogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0