hej världen, hejhej


kissie osminkad. kissies operation. vädret.

det är ungefär vad jag har läst om idag.
mina synpunkter?


- herregud, för i helvette, ge er. get a life.
självklart ska det klagas. har det inte gått in att hon, eller någon annan, inte är en jävla docka?
lägg upp osminkade bilder på er då?
dom där riktigt jävliga som blir ibland? inte? nej, dåså.

- jag är avundsjuk. så inihelvette.

- jävlahelvetesskitsnö.

ska snart ut och skotta, IGEN. dörren går knappt att öppna annars.
jag som så jävla gärna vill gå och träna ikväll, frågan är om jag ska?
gillar verkligen passet ..
igår lyckades jag iaf ta mig hem, men det är värre idag?
mascara runt ögonen, helt täckt i snö och gömd i luvan gick jag och sjöng med.
yeah I hear you screaming but my name aint harder.. och sen skratta lite.
såsom min babe gör. vem? ööh.. lil wayne såklart.

apropå musik, det flyttade in en ny spellista i min ipod idag.
melissa horn. underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-11---12-tum/HP-Paviliondv2-1140eo(127647,3002)



varsågod.

2010-02-04 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0