Sjuk, varannan dag.


dagen 'började' med en cirka 2,5 (?) timmar promenad med malin och angelica.
sen när jag kom hem började jag känna mig sjukt seg och varm/kall hit och dit.
så träningen uteblev ikväll..
kämpade mig till affären iaf, snäll som jag är.
mina luftrör har inte gjort ont alls idag, värre igår och i lördags!
fyfan.
jag hatar google, först gav det mig benhinneinflammation.. och nu?
kanske luftrörskatarr ? aja, jag vet inte. det får gå över av sig självt.

har iaf lagt värmefilten under mitt täcke nu, så hoppas det blir sjukt varmt där under.
kan vara den bästa uppfinningen.

imorgon ska jag ta tag i allt som inte blev gjort idag, och träna.
jag ska. ska. ska. ska.

var fan är alfons?
kan inte sova innan jag vet....




tjuvade bilder av malsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0