drop the world går på repeat ..


.. behöver jag säga mer ?
den arga, griniga, tyck synd om mig, failande människan i mig är vaken idag.
jag hatar det jag såg, jag hatar det jag gjort och på det ska jag snart ta mig till jobbet.
jobbet som jag verkligen inte gillar och som ger mig en klump i magen flera dagar innan.
det är absolut inget fel så, och inget personligt med dom jag jobber med, för, åt eller
vadfan jag nu ska säga. jag klarar det bara inte, jag gillar det verkligen inte för att det passar
inte MIG. önskar att jag hade ett jobb som jag såg fram emot att gå till.
nej, idag och två dagar till den här veckan (om jag pallar) är bestämda,
sen är det byebye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0