alla fyller år nuförtiden.


gårdagen; bil 4 ca fyra timmar, flygplan ca fyra timmar, bil ca två timmar.
antal timmar sömn sen i förrgår; ca tre timmar.
tillstånd; sjuk, trött, förjävlig, apa.

flygresan var iaf helt okej, charlie jävlades så jag kunde inte sova.
gav upp och joinade honom och gav oss på calle istället. vilka skrattattacker.
att se johan och våran bil när vi landat osv, skulle jag tippa på, gav mig samma känsla
som när dom överlevande från titanic såg frihetsgudinnan.
sååånt skojar man INTE om. nej, förlåt.

iaf, mormor fyller 68 år idag :D grattis! så där var vi en stund och fika.
sen har jag fixat massa småsaker och håller nu på att styra upp mig på något vis.
senare kommer min älsklingsemil och hämtar, så ska vi till dennis som fyller år idag också,
20 barre tror jag bestämt, grattis igen!

jag mår som sagt inte alls bra, så det blir förmodligen en halvt lugn kväll för mig,
då jag är lite hängig, huvudsaken är att den spenderas med babe.



söööt tjeje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0