hey barbie, can I call you barbie?


idag har jag inte varit på topp direkt, usch.
känns som om alla mina inlägg börjar såhär? sorgligt, men sant.
igår var en bra dag iaf, en sväng på stan med mami (taaack!) och så fortsatte den. sms<3
med mami alltså. vi hämtade lillebror på arlanda också, och käkade jordgubbar. haha.
idag var jag på några ärenden, sen spenderade jag lite tid i solen och sen dess tjurat lite.
men kvällen blir bättre :) ska åka till emil om ett tag och sova där :) myyyyys.

han tar studenten imorgon så vi måste upp tidigt, jag ska åka hem och fixa mig
innan vi åker till hans utspring i sthlm. sen är det firande hela dagen/kvällen/natten.


I wish.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

so brun ar jag :) hiii. vill aldrig harifran !

2010-06-10 @ 19:22:21
URL: http://nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0