Söndag


Fredagen avslutades med en spårad afton hos blomgren/wallgren m.fl.
bordet välte och där någonstans blev stämningen lite annorlunda.
nu kan vi iaf skratta åt det.. ? hahah
igår var jag faktiskt inte dålig, bara jävligt trött.
tog mig ut på en promenad med angelica för lite frisk luft,
sen kollade jag slutet på melodifestivalen.. alltså, man ska behöva skämmas varje år?!
iaf, idag har jag inte gjort alltför mycket, ett misslyckat träningspass dock.
ibland vill inte min kropp, men den får fan börja anpassa sig, för värre ska det bli x)

just nu sitter jag och försöker komma på hur en alcazar låt går,
den är med på många pass och jag gillar att träna till den.
men nu är det helt tomt i huvudet, inte fan hittar jag den på youtube heller?
har kommit fram till att jag kan alldeles för många av deras låtar för att det ska vara okej,
och att det kanske inte ens är alcazar? jo, det måste vara det alltså.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

inga bilder ? :)

2010-03-14 @ 22:58:41
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: caroline

tar aldrig några själv, eftersom min kamera är från när jag var 16 typ, så den hänger aldrig med.



men angelica och co fotar järnet, så jag ska bli bättre på att ta bilder av na :)

2010-03-15 @ 09:59:36
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0