50/50


tidsoptimist eller efterbliven, lite av både, mer av det ena.
jag åkte in till stan 'imorse' och halvt sumpade min intervju, lite bra gick det väl ändå.
kanske? äh, släpp det där nu.
sen kirra jag löshår, äntligen, tror det blev bra, har inte hunnit med det ännu.
väl hemma igen så fortsatte motgångarna, jag funderade på om jag skulle binda fast mig i något.
efter ett tag, när det lugnat ner sig, kom emil hit :)
vi åkte för att han skulle äta, jag tittade på, höh. sen kollade vi film osv.
så, resten av dagen blev brabra (:
han åkte för en timme sen kanske, och jag vet inte hur tiden gått så fort för jag har typ
inte gjort något sen dess. men iaf, nu ska jag sova. ska upp tidigt imorgon igen och få nästa
'arbetsintervju' att gå bättre! puss o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0