Bästaste


var hos farmor väldigt länge idag, jämfört med annars,
men det var trevligt! hon berättade massor om pappa när han var liten osv,
och jag fick veta hur det är med italienarna i min släkt.
min farfars farfar var italienare, och ett par till en bit bak, inte helt fel.
sen gick jag och mötte emil och vi drog till mig.

det var längesen jag skrattade så som jag gjorde idag.
fan vad det behövdes.
när jag visade klippet här under så skakade jag, gjorde grisljud, blev tårögd
och skrek att vi måste pausa. underbart. annars.. mys :)

morgondagen ser ut att bli ännu bättre,
picnick med cotten och angelica i hennes vardagsrum ;)
sen kommer emil, och äntligen kan vi sova tillsammans igen (:

jag gillare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0