må djävulen ta mina skor.


gick nästintill gråtandes ner på stan igår, mina skor gjorde så jävla ont.
vill man vara fin får man lida pin? i helvete säger jag. skitsnack. inte värt det.
hade inga andra skor med mig heller, smart.
mötte iaf mamma, faster & kusin på på g och umgicks när dom åt.
sen gick vi till h&m och jag köpte strumpbyxor som lindrade lite iaf.
efter det blev det ett glas vin på ett glas och sen gick jag och mötte emil.
var på trägårn ett tag men gav upp runt tolv, tog av mig skorna och så gick vi hem.

har jätteont i halsen idag, och är trött.
en dusch ska göra mig människa igen snart, sen ska jag röja undan lite
och sen blir det bara lugnt, umgås med mami ikväll :)

saknar emil redan, han har studentskiva i sthlm ikväll och blir kanske kvar där,
så får försöka klara mig utan, om han då inte dyker upp inatt. hoppas? (:




föröskte få till en bild på linnet som är urringat i ryggen, gick ju skitbra.
fjolla iaf till det extra med en bustier (?) aej, lägg ner tjejigheten.
och skorna, som jag ska bränna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0