Porrés


både torsdagen & fredagen var jobbiga, väldigt.
problem med mig själv, oro över andra osv. lämnar det där.
iaf så styrde jag upp mig igår, och bestämde mig för att följa med,
så på kvällen kom emil, martin, anders och jeppe och hämtade mig,
så åkte vi till någon fest, blev inte kvar så länge då tjejens föräldrar kom hem, haha ..
så vi åkte till trägårn istället, satt ute vid brasan och åkte hem till mig när dom stängde vid ett.
lagom och trevlig kväll :)

idag mår jag sådär, är bara så jävla trött.
gick en sväng med angelica för några ärenden, sen började det regna. fyfan.
somnade på soffan, blev väckt och sen var det krig här. så jävla grinig alltså.
det lugnade sig iaf, sen åt vi middag och nu ska jag ställa mig i duschen och bli människa igen.

nu ska jag snart angelica och mysa, sen kommer emil, och kommer pappa hem ikväll :)
så så så, det blir nog bra.

känner för en förändring alltså, ska först och främst köpa nytt löshår i veckan.
FAN så det ser ut, inte okej alltså, höll på att börja grina igår.
min lillebror immitera mitt utbrott rätt bra.
fixar nog det efter min arbetsintervju, när jag ändå är i storstaden sattsäga. mja.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh vad för jobb ? :)

2010-05-09 @ 13:38:17
URL: http://nathaline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0