så kommer polisen, smäller upp dörren och ba vem fan är emil?!


idag slapp jag svullna ögon, dock har en liten finne dykt upp på näsan,
men jag ska väl inte klaga efter flera veckor utan en enda?
igår när jag vaknade var mina ögon helt svullna och min näsa var täppt,
kände mig snygg! men, jag var iaf ledig och vid tolv-ett hade jag lyckats
bli av med svullnaden, suttit i solen lite, städat osv.
då kom emil hit :) dagen blev bättre .. vi gick till min mormor och lånade filmer,
dom var dock sämst, satt ute i solen lite och jag var lite väl flamsig.
sen lagade vi middag till la familia + oscar som kom igår.
jag åt inte den maten, men den lär ju varit perfekt .. eller? x)
sen blev det dhw, cougar town osv as usual.

idag jobbar jag kväll, så jag ska inte iväg förän två ungefär.
funderar på om jag ska promenera och tvätta. ja, vad annars?

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0