Tönt :)


blev tyvärr en konstig och jobbig natt då jag vaknade och hade det lite jobbigt,
men strax efter jag vaknade drog angelica med mig ut i solen så det hjälpte :)
vi satt på pelikan ett tag, härligt väder alltså, sen gjorde hon debut på systemet!
blev efter många om och men ett nytt vin som vi kände var vi,
haha jag älskar oss alltså!

nu är vädret lite sådär, vilket passar bra eftersom jag måste städa.
denna låt har gått på repeat hos mig idag alltså,
typiskt en sån låt som jag blir kär i, jag blir ju kär av den!
värsta känslan i kroppen och allt, en känsla som både är bra och dålig, hmhm.
jag är världens tönt just nu, kan dock inte låta bli att gilla det, FAN vad jag gillar det. ja.


justin bieber & sean kingston - eenie meenie


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag älskar också oss, och jag älskar att du är en tönt med en bra känsla. Helt underbart någonstans på något sätt va? ;)

2010-05-03 @ 16:46:36
Postat av: caroline

aaaaaaaaabsolut :)

mitt samvete måste dock dra åt helvete snart, jobbar på det! haha!

2010-05-03 @ 18:48:51
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: angelica

Du borde redan ha bett det dra åt helvete ;)

2010-05-04 @ 09:49:12
URL: http://iamangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0