Härlig helg, fulla bilder.


Jag har verkligen haft en sjuk och härlig helg!
efter att vi varit där jag skrev sist att vi skulle vara så gick jag, angelica och jens
hem till nina och jonas, snacka skit och drack, trevligt värre.
martin och emil kom även dit en stund.
det enda minuset var att dragkedjan på mina älskade skor gick sönder :'(
slutade med att jag satt på golvet i hallen och emil fick lirka min fot ur den, haha.
fan också, måste verkligen få den lagad. typ nu.

på lördagen var man inte på topp direkt, vakande och tog en dusch, gick halvt osminkad
till angelica, kladda på lite smink och köpte ett äpple och cola.
det var det enda jag fick i mig på hela dagen .......
vi gick iaf till station och mötte upp cotten & madde och tog bussen till grisslehamn.
alltså, alla var sega, ingen var taggad, alla ville bara åka hem, haha.
men vi styrde upp oss, vi tjejor hade inte bara en, utan två rave-fester inne på toa. HAHA!

när vi kom till norrtälje igen gick jag & madde ner på stan för att möta emil & eric.
sen gick vi mot angelica och plockade även upp martin & sarah påväg dit.
jag var typ nykter då, så jävla trött, men efter ett glas bubbel var det igång igen.
annie kom och mikael hetsade mig med shottar ..
det blev en sjukt rolig och bra, men spårad som fan, födelsedagsfest! jajävlar.

dagen har spenderats i sängen, vi gick bara upp för att äta,
sen när jag blev lämnad duschade jag, fixade till mig lite
och kom för en stund sen hem från angelica's föräldrar där det var middag och kalas.
pigg tjej alltså, verkligen inte. ska bara tvätta bort sminket nu och sen sova i tusen år.

min kamera gick tyvärr inte varm, men här är några iaf, resten kommer när dom kommer.


Kommentarer
Postat av: angelica

haha, ska hem till mami&papi nu och hämta kameran så jag får över alla bilder. Haha du ska se dom... ;)

2010-05-03 @ 07:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0