with love, l o v e


fan också, det slog mig nyss att mina skor inte alls blev sepciellt lagade. när jag tog på mig den i fredags så gick den sönder igen, då fick jag inte av mig den och vi skulle ju åka så jag fick gå med en öppen, haha. lyckades iaf få av mig den när vi kom fram, och sen när dom skulle på igen så lyckades dennis laga den, jag blev helt överlycklig, jag tar ett steg och så var den trasig igen :'( fanfanfan. jag ska googla fram en lösning nu.



iaf, emil kom förbi hos angelica & jens igår, så gick vi hem till mig. jag var helt slut verkligen,
sov skönt som fan. imorse gav jag upp mina försök att se ut som en människa, tog ur löshåret,
satte upp förödelsen i en boll och tvättade bort sminket. så jävla skönt dock.
så blev det frulle med pappa & jerry som kom igår, sen la vi oss och kollade på this is it,
sen lite youtube och allmänt segande, min säng är livsfarlig haha.

nu ska jag sätta igång med lite tvätt & disk, eller sova en stund först kanske? neeej.
sen får vi se vad som sker. p p p puss.


Kommentarer
Postat av: nathalie

va kul ! inne i stan eller ?

2010-05-09 @ 16:49:55
URL: http://nathaline.devote.se
Postat av: angelica

kom till mig senare!! (A) ;D

2010-05-09 @ 16:50:57
Postat av: caroline

kaaaaaanske det angelica, om du är snell <3

2010-05-09 @ 17:08:53
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: angelica

jag är snell idag. jag har gjort god mat till Jens :)

2010-05-09 @ 18:13:27
URL: http://iamangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0