FREDAG


åh, äntligen fredag, sköön..t efter en stressig jobbvecka. HAHA!
nej, jag har faktiskt mest hängt med älskling som är det bästaste jag vet,
varit på middag hos mormor och "kräftskiva" hos farmor&farfar.

jag har varit vaken sen sju ungefär, inte gjort så himla mycket mer än
att sitta på hallgolvet (fråga inte) med frukost och kungarna av tylösand som underhållning.
shit alltså, kanalerna lyckas jämt med "bra tv" som det kallas.
dock tycker jag att dom misslyckats med att få med snygga killar&tjejer.
ett par var halvsnygga enligt mig.
"jag gick in i väldigt mycket folk, det gjorde jag, när jag skulle gå,
eftersom det var så trångt, och jag vinglade väldigt mycket,
inte för att jag var full utan för att jag har fel på fötterna."


nu har jag precis duschat, ska föna håret och sen försöka ta tag i att gå ner på stan,
behöver besöka systemet & kanske sola om jag orkar och det inte är
massa tjejer som bildar kö där - jobbigt.
ikväll är planen att dricka lite hos angelica med cotten, madde och co.
det var fan inte igår och kan behövas så det ser jag fram emot (:

kikade in på the cott's blogg och såg att hon inte uppdaterat på bra jävla länge, ajaj.
i senaste inlägget fann jag dessa bilder, små jag vet, men så var dom.
det var en kväll i april, vi firade att min tandställning var borta och fina frida var med!
det var även den kvällen jag & emil blev mer än bara bekanta som hälsar på fyllan.. hähä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0