varning för arg fet kvinna.........


ååååååååh. vad arg jag är på mig själv.
var ute och gick nyss eftersom jag kände mig lite bättre, men pallade inte länge då jag började
känna mig dålig igen, fick skippa att sola som skulle vara min höjdpunkt denna pissvecka.
jag vill träna, jag vill förnya mitt friskiskort och bli normal igen.
fyfan vad äcklig jag är i nuläget, vad har jag gjort i sommar ?
INGET som är bra för min kropp.. är i mitt sämsta skick någonsin.
större än såhär har jag aldrig varit, usch! vill inte umgås med mig själv längre.
alkohol, cigg, i stort sett noll motion, slarv med maten.
det "roliga" är att jag har knappast ätit för mycket eller dåligt.
jag har ibland bara knappt ätit, sen druckit alkohol, dagen efter äter jag bra, sen
ska jag såklart sluta äta, hoppa över osv. snacka ond cirkel. usch.
men den där jävla alkoholen, hela året har ju varit fest ? hur många helvita helger
på åtta månader? jag tippar på 4, och då överdriver jag nog..ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0