Helgen


Fredagskvällen spenderades i bergshamra och vi gick och la oss pinsamt tidigt,
skönt dock. jag fick även en födelsedagspresent av Emil's föräldrar,
en jättefin röd skål :) (nej, jag kollar inte alls hemnet just nu och drömmer om
ett ställe där jag kan ha den..)



Vi vaknade iaf väldigt tidigt i lördags, blev en mysig morgon och senare
åkte vi in till norrtälje, systemet först och sen plockade vi upp Carl & Matilda
och åkte vidare hem till Karin, Andres & Elias i täby på kalas :)
jättetrevligt! härliga människor, så himla söta barn & goda muffins, he-he.
vi åkte efter det hem till mig där pappa kommit hem och så åt vi middag och
sen blev det först en stund på DG's (?) och sen spenderade jag min natt
på piren! mådde som jag förtjänade igår, minst sagt. men kul var det! :)
så igår tog min älskling hand om mig, blir han någonsin sådär
jag-vill-ligga-i-sängen-hela-dagen-bakis? nejd.
jag har även en lite blåslagen axel, vad hände där? eller nej, vill inte veta.

aja, nu har jag legat vaken i sängen ett tag och ska ta tag i mig själv och
gå till gymmet. hejs!


världens sötaste Elias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0