11

Heeeeeeeeej. det var inte igår.
sen sist då, vi skjutsade Emil's föräldrar till arlanda i fredags,
thailand två veckor - inte alls avundsjuk..
och i lördags blev det middag på på g & film för att fira Malin som
fyllde 21 i fredags :) mysigt och trevligt.
annars har jag & hjärtat varit hos honom mest och haft det mys.
blev väckt där imorse av farmor som ville ha hjälp, så där har
jag varit idag och nu ska jag försöka bli lite piggare så att jag orkar träna
ikväll, samma pass som igår, bas styrka, det var faktiskt bra.
jävlar vad det känns, speciellt i benen.
imorgon ska jag vara ute i sbk och passa Felicia, en inte alltför jobbig dag alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vilken Thaliandsepedemi det är nu! Har en kompis som precis kom hem från Thailand, två som är där nu, en som åker imorrn och en på torsdag. Helt crazy.



Btw, vilken dag har du tänkt fira din bday? Jag planerar lite smått för min och skulle va bra att veta. :) <3

2011-01-12 @ 02:55:20
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0