Kalas

Ett år äldre, ett år närmare 30.. 40.. haha.
nej, jag tänkte stanna vid 23 sen. ska vi säga så? bra, tack.

Jag hade iaf en jättebra födelsedag, bortsett från tandläkaren.
jag & Emil åkte och handlade och var nere på stan och fixade lite,
sen gjorde vi en jättefin tårta och städade (läs; han städade)
Som vanligt kom lite släkt och fikade och jag fick matkoma av
smörgåstårtan. så jäkla gött ju.
Nöjd med mina presenter är jag också,
fick bl.a nya träningsskor, vilket jag verkligen behövde!
en kylplatta till datorn, pengar, presentkort, badskum,
ansiktsmasker och liknande :)
Emil var så söt och gav mig sitt kort när vi var på stan, haha nej
men fick smink, topp&bas-lack till naglarna & en kjol.
han har även något jag ska få idag? ny-fik-en.

Men mitt firande är inte över ännu ju,
imorgon kommer Malin hit och lunchar, ska bli otroligt skönt, saknar henne!
då ska hon få sina presenter också!
och på fredag vankas det en hederlig gammal hemmafest här hos mig! ;)

Nu är hjärtat och jobbar, han lurade mig tidigare om att han var på akuten och
hade gjort illa sig, dumma jävel. jag eller han.. ? haha.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Älskar tårtan! :D Men den som gör så med min (dvs skriver 42) kommer få spöööö! ;P

2011-01-26 @ 19:59:32
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0