do it like a duuude


helvete vad klockan tickar på? jaorkante.
min lördag var iaf härlig, vi åkte till Karin & Andres och åt middag med
hela Emil's familj & co. mysigt! sen åkte vi hem till bergshamra och
kikade på melodifestivalen. inte rätt åt som vann, rätt person kanske men
kändes inte låten lite high school musical typ? säger hon som gillade manboy.
jag la iaf min inre röst på swingfly, den enda som var bra faktiskt.

i söndags hängde vi hos Emil, kollade på film, bastade & hade det allmänt bra.
förutom min jäkla huvudvärk som jag hade dragits med i flera dagar,
nu verkar den dock ha gett upp. hoppas det.

idag har det inte blivit så många knop gjorda heller för min del,
tv-tittande & te på altan hos hjärtat och har nu varit hemma sen i eftermiddags.
hatat min mensvärk, saknat älskis, gått ut med hunden och lite sånt.
sover solo ikväll, det gick inte ihop annars. åh, vad jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0