get a job


Idag har jag varit duktig och gått runt och sökt en massa olika jobb här i Norrtälje,
det gick faktiskt väldigt bra och det känns väldigt bra att jag har börjat med
det på allvar, för jag är då inte klar ännu :) förändring.
vädret var dock sämst, regnade ett tag också, så nu börjar jag känna mig
helt seg i kroppen och orkeslös, kul tjej!
ska iaf inte göra något speciellt ikväll, så jag får vila..
Ska egentligen stå och färga håret med inpackningen just nu, 
för att fyförfan vad mitt hår är äckligt och i tre olika färger minst.
samt mina ögonbryn. men att mysa runt i Emil's tröja, som självklart
är tusen gånger skönare än någon av mina, känns mer rätt liksom.
en kopp te på det blir det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0