hey


Hade lite svårt att somna igårkväll, gillar inte att sova själv heller, men hade
sällskap av min andra hjärtis Alfons iaf. vaknade ganska tidigt och var ganska
tidigt uppe på gymmet, gick bra tills jag fick min huvudvärk tillbaka, men jag är
nöjd med det jag hann med haha.. Sen gick jag och solade och så blev det en
längre promenad hem!
Kikade lite på en film och målade naglarna och var seg i vanlig ordning tills min
faster ringde och sa att hon var påväg. Vi har druckit kaffe, jag har städat och
hon har påbörjat middagen. Jag ska snart ta en dusch och tamigfan lägga en
ansiktmask också, invänta älskling och sen blir det nog bara middag och lugnt ikväll.



NUSSAR! vill ha. ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0